poniedziałek, 26 maja 2014

Chapiter 2 "I Will Not Do This !!!!! "


Milego czytania
Czytasz-Komentujesz 
Mówcie o blogu do znajomych im więcej osób będzie czytać tym częściej będzie rozdział =D

_________________________________________________________________________________

Oczami Louisa (dalej)
Nie przespałem cala noc to już dzisiaj ześlą nas na ziemie by zabić moja siostrę z samego rana jak wstaliśmy powiedziałem mój plan działania oni będą chodzic za Lottie a ja pojadę do Azji znajdę kwiatek i wracam by sie udało jak nie to sie zabije sam :'( , mam 20 dni by przynieś dusze Lottie do diabla wiec zdążę Bella jedzie ze mną do Azji pomoże mi szybko poszukać kwiatka . Juz to jest wielga ulga ze ona jedzie ze mną jest piękna i taka seksowna ... Lou wejz sie w garść tu chodzi o los twojej siostry  a gadasz o tym , jak już przestałem o tym rozmyślać diabeł włożył nas do windy i jak sie domyślam puścił na ziemie . Boje sie najbardziej o to ze jej sie coś stanie i jeszcze nie znajdę kwiatka to będzie najgorsze , ale muszę mieć dobre myśli . Będziemy mieszkać w lesie w domu diabla :/ ale to dziwacznie brzmi co zrobić muszę jej pomóc . 

Po kilku nastu minutach w domu diabla

Ten dom nie był taki zły ale ściany były czerwone jak krew polowa rzeczy była czerwona lub czarna nie wiem jak my tu wytrzymamy w czerwieni każdy zajol sobie pokój w którym będzie spać ja wybrałem pokój z brązowymi meblami <LINK> wydawał mi sie najładniejszy jest godzina 19.45 muszę sie położyć spać bo o 5 rano jedziemy do Azji z Bella nie wiem jak sie los otoczy ale mam dobre przeczucia .

Oczami Gemm'y
Zostałam u Charlotte na noc dziewczyna boi sie tego ze ja ktoś zabije takie życie muszę ja bronic przecież jestem jej aniołem stróżem trochę dziwne myślicie tak jestem aniołem chodzę w krok w krok za Lottie by jej sie coś nie stało diabeł myśli ze mnie pokonał ale to nie prawda ja nadal żyję i pilnuje ja to przykre ze ona płacze ale nic nie zrobię . Nie spalam cala noc jak to anioł przygotowałam śniadanie dla siebie i Lottie bo jej mama i reszta wyjechali do rodziny wiec została sama, zrobiłam pyszna jajecznice na bekonie nałożyłam na talerze i w tym czasie Lottie zeszła na dol . Bbylo widac ze plakala miala podkrazone oczy i do tego czerwone , tak wygladala i jeszcze po poliku ciekly pojedyncze lzy : 




To okropne jak człowiek płacze a przeważnie jak widzi to anioł stróż to jest najgorsze uczucie na świecie , po zjedzeniu śniadania Lottie poszła sie wykampac i przebrać ja wlonczylam telewizor i program muzyczny jak zawsze leciała własnie moja ulubiona piosenka trochę poglosilam . Po skończeniu sie piosenki usłyszałam pukanie do drzwi otworzyłam i o mało nie zemdlałam stal w nich Harry pokazałam ruchem ręki by wszedł do środka a on wzeszedł i usiadł na sofie :
Jak to Harry dziecko cale życie ,  usiadł na tej sofie i zpadl chyba z 5 razy zaczym usiadł dokładnie :
~Harry przecież mieliście wypadek czy coś takiego a ty tutaj ??!! ~ Chłopak popatrzył sie na mnie ze smutna mina i zaczol mówić :
~ Tak mieliśmy wypadek przez diabla teraz musimy chronić Lottie by jej ktoś nie  zabił diabeł chce jej dusze i w tedy my uwolnimy sie z piekła reszta chłopaków za chwile tu przyjdzie oprócz Lou bo on pojechał do Azji po taki kwiatek który ... ~ Za sapał sie wszystko mówił  na jednym wdechu =D ~ ona będzie musiała powąchać i nie będzie wyczuwalna mamy 20 dni by dać dusze Lottie do diabla a inaczej zostaniemy w piekle . Możesz dać mi wody bo pic mi sie chce =D ~ Jak to Harry powie wszystko i aż za dużo poszłam do kuchni nalałam mu wody a w tym momencie zeszła Lottie tez nie wiezyla swoim ocza ze Harry tu jest a reszta chłopaków oprócz Lou wchodziła do domu , podeszłam do niej i złapałam by nie upadla ze schodów ze zdziwienia .
Kilka minut później 
Chłopaki powiedzieli Lottie to samo co mi Harry ona sie rozpłakała bo przecież to jej brat , pogoda nadal sie nie  poprawiła i chyba nie poprawi do puki ona nie zniknie :/ . 

_________________________________________________________________________________
Mowie to co w poprzednim nie mam polskiej klawiatury :/ Kiedy kończycie szkole ja nie będę chodzić już od 15 czerwca =D ♥ 
Wiec Polecajcie mój blog wszędzie gdzie sie da będę bardzo bardzo wdzięczna jeśli chcecie tła na bloga lub na tła na fb,aska lajknijcie moja stronkę na fb i napiszcie jakie tło chcecie i z kim =D 
Kocham Was ♥♥♥♥
----> https://www.facebook.com/pages/T%C5%82a-na-wszystko-3/524225507684982?fref=ts

1 komentarz: